iremsgroglu yarım saatlik aralıklar emzirmek için az, bebek artık 55 gün ise aralığı uzatabilirsiniz bence 1,5 saate falan eğer ki aç olduğu izlenimini vermiypr ise. Biz de süt azalma sorunu aşamıştık ben bir pediatristten emzirme danışmanlığı aldım, mama desteği vermişti doğum yaptığımız hastanedeki doktor her memeden sonra mama diye ama pediatristimiz 45 CC mamayı günde 4 kez verdirdi mesela.. sonra 30 CC ye düştük. Sonra 30 CC ama günde 3 kez devam ettik falan derken bıraktık mamayı. Üstelik sütüm de arttı biberonla değil kateter ile verdim. Şu anda mama kesilen döneme geldik ama aigexe uykusuna olumlu etkisi olduğuna inancından ötürü sadece uyku öncesi 30 CC mamayı kateteri mememe iliştirerek halen veriyorum ben
Sütün artmasının birincil koşulu emzirmeye devam etmek :)) bol su, dengeli beslenne
Bol şans :)