Askimizinmeyveleri İki tane kızım var 4,5 yaşında 2 yaşında bu bayram kombin yapmak istedim sizce hangi renk daha güzel Yada sizin önereceğiniz bir yer varmı instagram sayfası hariç kullanmadığım için ordan bakamam 😁
Mmeelliikkeee Askimizinmeyveleri ya normalde zevklere çok yorum yapmam gerçekten kusura bakmayın ama beğenemedim hiç ikisinide yani siyah kadında idare eder ama kız çocuğunda hoş olmamış sanki, diğeri rengi kötü . Başka yerden bakın derim naçizane fikrim sorduğunuz için 🌺
Askimizinmeyveleri Mmeelliikkeee çok teşekkür ederim instagramda vardır fakat ben kullanmıyorum yinede başka sayfalara bakarak olurum tekrar kibar yorumunuzu için teşekkürler🌺
Askimizinmeyveleri aktifmaya ah ah esmer olmam şu an bi tık üzdü beni😂😂😂 sanki daha çok kararırmıyım dedim😂😂
Benisahtesevme2 Askimizinmeyveleri kuzum başka bısey baksan pembe de çok cırtlak kalır sankı esmersin ya bılemedım bende🥰
Askimizinmeyveleri Benisahtesevme2 evet kuzum ya başka sayfalarada bakıyım aslında ben mavi renk istiyorum sende bakarak olda bulursan bana atarmısın😁 zevkli hatunsun🌺
aktifmaya Askimizinmeyveleri Şal veya eşarbını renkli takabilirsin, kızına da aynı renkte bandana, sana da eminim sana da çok yakışır😍
Askimizinmeyveleri pasaklisinkukuli gelinimize rica ettim instagramdan bakıyor sağolsun Ay çok güzel elbiseler varmış