Kızlar kızı 2 aylık. Birkaç gündür bebeğim yeterince doymuyor diye günde en fazla 2 kez olmak şartıyla mama verdim. Hipp organic. Normalde de gazlı bir bebekti ama 3 gündür inanılmaz gazı vsr ne uyku uyuyor ne ağlaması duruyor. O kadar zorlanıyor ki ıkınmaktan beni ememiyor. Her zamanki gaz damlasını veriyorum, gaz masajı ve bacak hareketlerini yapıyorum ama mama mı gazını fazlalaştırdı acaba?