EGP Merhaba kızım 13 günlük gazını kaka ile birlikte yapıyor sadece. Sizce normal mi? deneyimli annelerin yorumunu bekliyorum. Teşekkür ederim.🌸
edabolukbasi EGP yani normaldir herhalde bazen oğlum öksürürken osuruyor garip gelmedi hiç bu durum bana
Ebrarfatih12 EGP bağırsakta gaz varsa önce gaz çıkarılır ztn sonrasında kaka gelir. Yani kakadan önce gaz cıkarması kdr normal bişey daha yok 😄
Mlk026 EGP yani sık kaka mı yapıyor sana tavsiyem gazın bağırsağa inmesine izin vermeden çıkar üstten bağırsakta gaz biriktikçe ilerki aylarda sıkıntı yaşarsınız.
edabolukbasi Cennet70 öyle ama bazen öksürürken osuruyorda bende yeterki gazı çıksın gözüyle bakıyorum garipsemedim hiç hatta bazen mama yerken bile yapıyor 😂