Oğlum 14 aylık. Son zamanlarda alt değiştirmek işkence oldu. Kaka çiş farketmez, yatırır yatırmaz başlıyor kitlenircesine ağlamaya, altını kapanıp kalkıncaya kadar susmuyor ve direnç gösteriyor.Ara ara ufak ağlamaları oluyordu ama bu derece seviyesinin artması beni endişelendirdi. Konu hakkında fikri, tecrübesi, önerisi olan var mı? Neyi kaçırıyorum ya da nerde hata yapıyorum diye düşünüyorum sürekli ama çözemedim:(