Merhaba sevgili anneler. 20 lik dişimden dolayı antibiyotik kullanmaya başlıyorum. Diş doktorum ilacı aldıktan 2 saat sonra sütünü sağ çöpe at dedi çocuk doktorumuz ise böyle bir şeye gerek olmadığını söyledi. Emzirirken Antibiyotik kullananlar nasıl yaptı bilgi verir misiniz çok ikilemde kaldım.