Merhabalar güzel anneler.
Oğlum 29 aylık ve bu günlerde çok hırçınlaştı. İstemediği şey olunca bağırıyor ve bana vuruyor babasına da öyle. Yemek yemiyor, anlamadım gitti. 3 yaş sendromu mu? İçmediği suyu yemeğini yemeği gözümün içine baka baka yere döküyor