2 aylık bebişim var benim de. Sabah kalkınca onu emziriyorum genelde uykusunu almış oluyor uyumuyor biraz yatakta vakit geçiriyoruz ten teması vs alt değiştirme sonra evi havalandırıyorum etrafı topluyorum onu anne kucağına koyuyorum mutfakta kahvaltı hazırlıyorum sonra acıkıyor emziriyorum uyuyor genelde uyumazsa da yanımda geziyor, robot süpürge var süpürtüp sildiriyorum her yeri toz alma lavabo ovma yatak toplama, uykuya geçiyor, yemek düşünüyorum ayarlıyorum bazen yemek yaparken uyanık oluyor bazen uyuyor babamız 5 te geliyor bizim 8.30 da uyursa ne ala uyumazsa 11 e sarkıyor bi yere gidip gelince uykusu bozuluyor düzenimiz de bozuluyor