Herkese selam kızım 23 aylık ve doğduğundan beri sadece meme ile uyuyan bir bebekti emzik biberon vs asla kullanmadı denedik ancak istemedi hep reddetti bir süredir aklımda artık bıraktırmalıyım fikri anca o cesareti bulamıyordum kendimde yaklaşık 3 hafta kadar önce bir pedagog ile görüştüm ve sordum aklımdakileri nerden başlamalıyım diye gerçekten işe yaradı ve konuşma sürecinde bakın bi başlayın siz de inanamayacaksınız suan size çok zor çok bağlı olduğu için imkansız gibi gelebilir ama emin omun böyle olmıycak demişti ben de onun bu sözlerini dinlerken bana cesaret vermek için galiba mesleği gereği böyle söylüyor diye düşünüyordum 😂😂DEĞİLMİŞ gerçekten öyle oldu 🙏🏻🙃
Öncelikle ilk bir hafta sadece uyurken emzirdim öğlen ve gece uykusuna geçerken bir hafta sonunda ilk gündüz uykusunda denedim elbette tamam demedi çok tepki verdi ama anladı bi süredir artık süt bitti sen büyüdün sütü bardaktan içicez gibi ön konuşmaları güncel hayatımızda çok paylaştık kızım henüz kendini ifade edemiyor ama her söylenileni anlıyor bunu da anladı o gün öğlen uyumadı gece çok uykusu geldi tabi ve bana odasında ki gece lambası da olan müzikli oyuncağını gösterdi açmamı istedi ön uyku hazırlığını yaptım ve göğsümün üstüne geldi sarıldı bana aradan biraz zaman geçti bi baktım uyumuş inanamadım 🙈🙈akşam saat 21:00 sıralarında uyudu ve tabii gece uyandı 3:30 odasında oyun oynamak istedi oynadık sonra ben uykum geldi uyucam deyip onun yatağına gittim ve uyuyor gibi yaptım sabah 5:50 yanıma geldi müziği açtırdı 5 dk sonra yaşattığa uzanıp uyumuştu bugün 2. Günümüz öğlen yine uyumadı gece 3:20 yüne uyandı ama daha kısa sürdü uyandığında memeyi alıp uyumaya öyle alışmış ki gece bun çok arıyor ve ağlıyor vermeyince sakinleşmek adına da oyuncakla oynuyoruz bunun bi süreç olduğunu düşünüyorum bir süre sonra gece uykuları deliksiz olacaktır çünkü gece beslenmesi emme alışkanlığı biticek 3. Gecemize girmiş bulunmaktayız saat 20:45 de uyudu yine bu süreçte uyumadan 30 dk kadar önce bye bye night veriyorum bir kaşık kadar oda rahat uyumasını sağlıyor sizlerle paylaşmak istedim beni çok zorlamadı kızım sabır taşı sirke biber vs gibi şeyler sürüp tiksindirme durumunu hiç yaşamadık ilerki yaşlarında bunla ilgili sorunlarda oluşabiliyormus bizimle ve dış dünya ile kurduğu bu güzel bağı yine onu üzmeden yormadan yıpratmadan yapmayı nasip etsin Allah hepimize eminim bir hafta kadar sonra daha da alışıcak ilk gün aşırı duygusaldım gece uyuduktan sonra çok ağladım ilk ve tek çocuğumuz bir daha gebelikte düşünmediğimden ilk ve son emzirme sürecimdi diye doğduğu ilk günlere gittim hep.. dünyaya geldiğinde emsin diye acıyan,kanayan meme uclarımıza ragmen verdiğimiz savaş bi yanda şimdi ise bıraktırmak için verdiğimiz ayrı bi savaş duygusallık ne güzel duygu Anne olmak ❤️hepimiz harika işler çıkarıyoruz hanımlar bunu hep aklımızda tutmalıyız düşünen ve belki okuyunca cesaret alıcak olan birileri elbet vardır şimdiden herkese bol şans ve sağlıkla bıraktırmayı diliyorum iyi ki varız çocuklarımız iyi ki varlar herkese sevgiler 💐