AslanBebeginAnnesi ben kullanıyorum 8 aylık olacak 1 hafta sonra, zaten uzun süre kalmıyor ama kendisi çok keyif alıyo yavaş yavaş yürümeye de başladı mutfaktayken bir iş yaparken bırakıyorum, oturtup iş yapmaya gittiğim zaman düşüp yuvarlanır mı kafasını vurur mu diye düşünüyorum ama örümceğe bırakınca kendi kendine oyalanıyor düşer diye korkmuyorum