Yorumcu1anne bende 3 hafta oldu , oğlum 33 aylık . Çok zorlandık , inatlaşmasından. Yani herşeye hazırdım kaçırmasına , çamaşır yıkmaya , hemen öğrenememesine, heryerin kirlenmesine . Ama beklemediğim yerden vurdu🙄 inatlık… alıştırma aşamasında saatte bir falan götürülürya hani ben hiç götüremedim gitmiyo ikna edemiyorum , tutuyo ve en sonunda üstüne yapıyodu o zaman gidip değişiyoduk. E bırakayım bez takayım dedim yok onuda kabul etmiyo . Bende inatlaşmayı bıraktım çişi geldi belli ama gitmiyo yapsın dedim bakalım nolcak , büyük tuvaletinide yaptı . İnatlaşmadım biliyorum zor ama görmezden geldim, tuvalete gidip suyla oynamak istedi , mikrop kapar diye elletöiyodum kızıyodum onada yumdum gözümü karışmadım. Yani ne durumda niye öyle oldu bilmiyorum ama bide gözden geçirin yaşadıklarınızı, belki yapmak isteyip sizin izin vermediğiniz bişeyden gerilemiştir. İstediği olmadığı için inatlaşıyodur belki. Bide oyun atölyesine yazdırdım, orda çocuklardan görür gitmek ister yada değişiklik iyi gelir diye bu hafta başladık onada . Şimdilik iyi çok şükür alıştı gibi , dilime sarımsak 🙄 yani inatlaştıkça bi kısır döngü oluştu bizim aramızda, bağımız etkilenecek diye çok üzülmüştüm ben