Duru24 27 yaşındayım benim artık ileri seviye olmuştu çünkü her gece acildeydim nabız yüksekliğinden ablasyon diyorlar sanırım operasyonun adına, evet biraz zorladı çünkü uyuşturmadan ve bayıltmamak yapılan bir işlem 2. Damarı yakamadılar bayılmıştım artık o damarı ilaçla tedavi ettiler. Allah’a şükür geçti ama