Oğlum 2-3 gündür ne bebek arabasına binmek istiyor ne oto koltuğuna kriz çıkarıyor resmen hiç böyle değildi. Banyoya soktum orada da aynısını yaptı kendini atıyor sürekli. Ataktan çıktık görünüyor programda ama neden böyle yapıyor anlamış değilim üst dişleri patlamak üzere ondan mı böyle yapıyor acaba? Var mı böyle olan anneler. Ve lütfen birileri geçici desin😥