Herkese iyi akşamlar, hayırlı ramazanlar anneler. Yasmin hap ile korunuyorum ancak son bir kaç aydır adet döneminden önceki 3-4 gün kahverengi pembe lekelenme yaşıyorum, bu durumun oruca engel durumu var mıdır bilen birileri yazabilir mi lütfen, teşekkür ederim şimdiden 🌸