Melek24 benim ilk bebeğim doğduğunda memeyi kavrayamadı emmesi 2 aydır emzirmek için uğraştım başardık şimdi diş çıkarırken gene zorluk çekiyoruz ek gıda yediği için içim rahat bu zamana kadar da emdi en azından 1 yaşına kadar emsin diye üzülüyorum ek gıdada herşeyi önüne koydum. Ben kendisi yedi yedikçe mutlu oldu şimdi ben yemek yerken o da yemek istiyor sizde karşısına geçin beraber yemek yiyin inşallah düzelir