Merhabalar biz tokiye yeni taşındık kiracı olarak olduğumuz yer köy olarak geçiyor görev gereği buradayız insanlar yazlık olarak geliyorlar genelde buraya tokiyede ilk biz taşındık her blok 6 haneli bizim bloga 2 ev sahibi daha taşındı ama eşyalarını koyup gittiler muhtemelen yazın oturacaklar . Kışın kaloriferler yansın istiyoruz ama oturmazlarsa da kömür parası verirlermmi tokilerde ev sahipleri kömür parası mecbur veriyor diye bi duyum aldım doğru mu acaba bilen var mi ? Kışın soba yakmak istemiyorum 🥺