Biranne7 Lohusalığım bitti kızlar doktor spiral önerdi ben istiyorum ama eşim çok istemiyor onunla da hamile kalan var diye siz ne düşünüyorsunuz
Gizemkrl Biranne7 ben daha 3 gün önce taktırdım doktorumu çok seviyorum arkadas gibi oldum o önermeseydi asla yapmazdım. Yüzde 98 koruma olayı var benimde eşim istemedi ilk ama sonra başka yöntem olmadığını konuştuk birlikte gidip taktrdık
AzSonRaaaA Biranne7 geçen bir postta birinin bağırsaklarına kaçmış spiral açık ve zor bi ameliyat geçireceğinden bahsediyordu bende niyetlenmiştim vazgeçtim onun dışında kullanan çoğu kişi ve doktorlar öneriyor bilemedim 🤷♀️
Deletedmom_75 Biranne7 Birinin bağırsaklarına kaçmış o posttan sonra vazgeçtim, bende burada daha hiç olumlu birşey görmedim spiral hakkında.
Atls22 Biranne7 kırkım çıktıktan hemen sonra taktırdım iki ay geçtikten sonra karın ve bel ağrısı şikayetiyle doktora gittim spiral yerinden kaymıştı çıkardık, hemde çok emindim taktırırken oh kafam rahat artık diyordum,böyle olması üzdü
MeteYmen_Annesi Çok enfeksiyon ve akıntı yapıyor 9 aydır benimle ve inanılmaz akıntım enfeksiyon um var
Alya-Sena Biranne7 ben yillarca sadece spiral ile korundum 2 kere takip cikardim kendi istegimle cocuk sahibi olmak icin hic bir kotu yanini gormedim bana gore en iyi korunma yontemi 3.dogumumu yaptim taktircaktm hatta birdaha da kan degerlerm dusuk ckti doktor takmak istemedi smdi. Ben tavsiye ederim
neslyyy Biranne7 canım ben taktıralı 1ay oldu 2hafta felan lekenme oldu o kadar ağrı sızı olmadı şuan hiç Bi sıkıntı yok sprial +przf korunuyoruz
Zlnmst Biranne7 yani öyle düşünüyorsa eşinizin de korunması gerek.Ben geri çekilmeyle hamile kaldım şuan spiral+prezervatif korunuyoruz ki spiral %98 oranında koruyor ona rağmen güvenemiyoruz 😊
neslyyy Biranne7 kız ben dayandıysam herkes dayanır canım o kadar az ki. O kadar çok acısı yok regli sancısı gibi bir ağrı giriyor o kadar ben çok korkuyordum korkmanıza gerek yok eğer Vücudunuz kabul ederse kafanız rahat olur
R4761 Zlnmst bakır mi hormonlu mu daha iyi acaba ve çok kanamanız oluyor mu bende taktirmayi düşünüyorum acı oluyir mu taktirirken
Zlnmst R4761 ben bakır taktırdım canım adet değildim ve doğumum sezeryan oldu doktor çok dar olduğunu söyledi hatta takarken bile zorlandı yani biraz ağrıdı ama öyle dayanılmayacak bi ağrı değil sonrasında 1-2 gün ağrı oluyo ama hiç korkulacak bişey değil doğumdan 6 ay sonra adet oldum kanamam biraz fazlaydı ama ağrısı falan aynıydı günü de aynıydı uzamadı memnunum şimdilik bi sorun yok
Zlnmst Biranne7 erkekler çok korunmak istemiyo maalesef bizim görevimiz gibi görüyolar aslında çok yanlış da anlatamayız 😂 güvenmiyosa mecbur koruncak yapıcak bişey yok