Ggalparslan 1 yaşına girince benim oğlum da kahvaltı pek istemez oldu. Ben gece beslenmesine devam ettiğim için tok kalktığını düşünüyorum buna bağlıyorum, sizde de durum aynıysa bu sebepten olabilir. Ben bazi sabahlar çorba falan iciriyorum daha kolay içiyor. Yumurtayı hafta da 1 2 kere falan yediriyorum çünkü her sabah zaten yemiyor iyice tiksinsin istemiyorum yumurta hazırladığım 1 2 sabahta da zaten 1 yumurtanın tamamını bitirmiyor.