Selam hanımlar🌸Kızım 18 aylık oldu. Günden güne azalır derken herşeyi ağzına götürme isteği artıp duruyor. Çok yoruldum çünkü hiçbir aktiviteyi yapmıyoruz. Kitap, kalem, tüm oyuncaklar sadece yeniyor. Yakalamaca, zıplama hoplama bir de scooter tek oyunumuz. Oyun hamuru vs asla veremiyorum. Artık iş oyuna döndü ben yenmez/mama değil dedikçe inadına gülerek yiyor.😕 Ne zaman geçiyor bu süreç biraz morale ihtiyacım var. Siz nasıl atlatıyorsunuz bu süreci?