Marianne Aycamelegimm baya uğraştım düşürdüm, hala devam ediyorum. Peynir, süt ürünleri azaltın. Kırmızı et az yiyin. Hayvansal gıdalar sucuk, salam sosis hepsini çıkarın, kızartmaları da tüketmeyin. Bu kadar
kelebek_17 Aycamelegimm benim aburcubur, tatlı, tereyağı yiyince yükseliyor, bırakınca düşüyor. hemen anlıyorum zaten yükselince uykudan gözümü açamıyorum.
Tugcecakir Marianne benimde LDL kolestrol 179 çıktı yani ben 43 kiloyum anlamadım nasıl kolestrolüm var. Ben sosis sucuk vs yemem. Eee ben ne yemem lazım kahvaltıda yemekte
Tugcecakir Marianne mesela sabah helva yerim yada mıhlama öğlen genelde birşey yemem kahve içerim. Pirinç pilavı çok tüketiriz işte tavuk fasulye nohut yanına. İşte tatlı yemeyi severim su içmem bir bardk günde birde evde çalışıyorum ben. Çorbal içmem alışkanlığım yok.her hafta sonu mutlaka omlet yaparız yani genelde böyle.