Merhaba herkese,dün 1 aylık bebeğimin kalça ultrasonu çekildi ve bir kalçasının ölçümleri istenenden daha geride çıktı,doktor 3 aya kadar gelişimin devam ettiğini,bunun çok normal olduğunu söyledi fakat ben üzüldüm tabi.Bu durumu yaşayan var mı ,neler tecrübe ettiniz ?