Anneyimm1 Delircem ya bebeğim 5 aylık doğduğundan beri kakasını yapamıyor 12 13 günü buluyor ama rahatsız da olmuyo gazını çıkarıyo çok rahat doktor fitil vermişti anne sütü alıyor sadece doktor gittik kan tahlili ultrason herşry temiz çıkıyo doktorda anlam veremedi cerrah görsün dedi 5 ayda 20 kere anca kaka yaptı 13 gün olunca mızmızlanıyo biraz fitille yaptırıyorum hep neler meler yaptım olmuyor yaşayan var mı bu durumu lütfen söyleyin siz ne yaptınız ne zaman geçti
Yasemin38 Anneyimm1 canım bebeğin emiyorsa sen beslenmene dikkat et lifli gıdalar tüket,bol bol su iç günlük 2.5-4 litre kadar
Anneyimm1 Yasemin38 suyu çok içiyorum yani çok düzenli besleniyorum diyemem ama yiyorum yani süt yapacak şeyler ama olmuyo doğduğundan beri böyle
Yasemin38 Anneyimm1 tahıllı besinler, yulaf,kayısı,armut, hurma,incir, balkabağı, kabak, semiz otu bunları yemeyede özen göster canım.