canım benim seni çok iyi anlıyorum doguma covidli gitmişim haberimiz yok doğurdum bi hafta sonra yogun bakıma aldılar pozitif ve ateşi olduğu için. her gittiğimde ateşini sordum inmişti ve güzel ilerliyodu süreç tam 9 gün ayrı kaldım sütüm kesildi ağlamaktan gözlerimde yaş kalmadı gece 2 saate bir süt sağmaya kalktım sabahın köründe hemen götürürdüm ki beslesinler diye Allahın işi işte bi tek o covit süte geçmiyo ve bebeğim sütümle ve dualarımla çıktı o yoğun bakımdan. sende bol bol dua et sütün kesilmesin emzir inşallah hemencecik iyileşir yavrucunn