Yasemin38 -Eraymoms- bu gibi yemeklerde kimyon kullan canım porsiyonlarında, birde maden suyu iç sonrasında . Çok aşırıya kaçmadan canın ne istiyorsa güzelce ye. Ben hiç esirgememiştim kendimi emzirme döneminde😊
tekbasimabakiyorum -Eraymoms- ben balık,tavuk,dana eti, ıspanak, pilav, makarna,kuruyemiş, muz, çilek dışında hiçbir şey yemiyorum gaz yapar diye. Bakliyatlara sanırım bebeğin gaz problemi bitince başlanabilir. 5. Ayda
Evimamin031120 -Eraymoms- annem kontrollü ye ama ye dedi bebekte alışsın diye çok şükür sancımız olmuyor ama hani gazı oluyor da ağrısız çıkarıyor
-Eraymoms- Yasemin38 ya çok sevindim evde ne zamandır kuru fasülye nohut mercimek hic pişirmezdim korkudan artık yaparım çok teşekkürler ☺️🫶🏻
cemreninannesi_ Açıkçası ben de pek esirgemedim. Biraz kimyon koyun her yemeğe bir problem olmaz inşallah yani ben her şeyi yedim fakat bebeğimde hiç gaz problemi yaşamadım. Su an 5 ay 20 günlük hala emziriyorum 🥰
Yasemin38 -Eraymoms- rica ederim canım. Şöyleki bazı dönemler geçene kadar neye dikkat edersen et gaz sıkıntısı yaşanabiliyor bebeklerde. 3 tane çocuğum var hepsindede aşırıya kaçmadan herşeyden yedim çok şükür sıkıntı yaşamadım. Tabiki doktor önerisi ile özel durumlardan dolayı dikkat edilmesi gereken besin tüketimi yasaklı değilse
-Eraymoms- tekbasimabakiyorum ben bazen cigkofte falan yiyorum bulgur oda sonuc olarak ama hicbirsey olmuyor bence bulgur gaz yapmıyor suan mercimek fasülye falan onlara korkuyorum ama 😕
Peri95 -Eraymoms- Bazen ne yaparsan yap o gaz hep oluyor 😒😒 ben 40 gün dikkat ettim yediklerime sonra azar azar yedim herşeyden.. Kimyonun tadını hiç sevmediğim için yemeklere atmazdımda mesela mercimek çorbası içicem önceden bir yemek kaşığı kimyonu 1 çay bardağı ılık suya atıp içiyordum sonra yemek yiyordum 😂
CaglaMenessa -Eraymoms- ilk 3 aydan sonra yemeye başladım gaz yapmasın diye de kimyon çayı içiyordum hergün ya da rezene içerdim
Asyaveannesi04 -Eraymoms- doğum yaptıktıktan ertesi gün yedim 😅 bu biraz bünye ile alakalı bence birde yediklerime hep kimyon koydum az az
Ceyda33 Doğum yaptığım ilk ay doktorum yeme dedi. 1 ay yasak koydu. Ben de ikinci ayda yemeye başladım. Dikkat etmekte fayda var gazdan dolayı çok zor geceler yaşadık.
Funda_yakut -Eraymoms- Ben ilk 15-20 gün yememiştim sonra hemşireyle konuştuğumda yemem gerektiğini sonrasında bebeğin daha zor sindireceğini söyledi ve yemeye başladım ama kimyonlu ve porsiyona dikkat ederek yedim erkek annesiyim bu arada 😅 çok şükür bir sorun yaşamadık senim ve bebeğinin onlara da ihtiyacı var
-Eraymoms- Funda_yakut aa bende erkek annesiyim 😂💖 önümüzde bol hiperaktifli günler varr ama bugün rahatsiz birazcık 🥹