tosbiksmoms HtckSym şehir hastanesinde Hasan Samsa adında bir doktoru öneriyorlar ama ben de birdahakine o doktora gideceğim bakalım dedikleri kadar varmı.
Oanne tosbiksmoms gittiniz mi doktora merak ettim ? Başka doktorum da var özelde ama ben çok memnunum Hasan Bey’den.
Tugceozefe Sedalperenn 𝚎𝚗 𝚜𝚘𝚗 400 𝚝𝚕 𝚒𝚍𝚒 𝚟𝚎𝚛𝚍𝚒𝚐̆𝚒𝚗𝚒𝚣 𝚑𝚎𝚛 𝚔𝚞𝚛𝚞su hakkediyor bebeğin bezine kadar koklayıp bakıyor
tosbiksmoms Oanne pazartesi günü gittim ama o doktorun sırası çok doluydu muayene olamadık o kadar yoğun hastası olduğuna gore gerçekten iyi doktora benziyor.
Oanne Benim bebeğimin sıkıntıları çok, konuşmaları çok rahatlatıyor beni. Anneyi önce oturtuyor güzelce dinliyor, hemen gir çık bir muayene anlaşıyı yok.