Merhabalar 2 aylık oğlum 3 kere ateşlenip hastanede yattık ve sonunda böbrek reflüsü tanısı koyuldu. Voiding denilen sondalı film çekildi sol böbrek grade 2 sağ böbrek grade 5 vur çıktı.1 ay sonraya dmsa randevusu verdiler yani böbreklere ne kadar hasar verdiği ortaya çıkacak sonuca göre tedavi mi ameliyatmı karar verilecek. Bu durumu yaşayan var mı şu anda koruyucu antibiyotik kullanıyoruz bizim gibi bu süreci yaşayan var mı sonuçlarınız ne oldu?