PoncikKaan Selaam,instagramdan hassa butikten alışveriş yapan var mı? Sakaryada mağazası var fakat gitmek kısmet olmadı şikayet varda yorumlara baktım olumsuz yorumlarda var. Sakaryali olup hassabutikten alışveriş yapan var mı?
S_x_w PoncikKaan 3-4 sene evvel mağazasından almıştım…ne gibi şikayetler var nette bilmiyorum ama ben sweat ve poplin gömlek almıştım güzeldi..ama kumaş bakımından gidip alınması daha iyi sanki o dönem benim hiç üzerime giymeyeceğim tarzda kumaştan yapılmış şeylerde vardı..şimdi nasıldır bilmiyorum
PoncikKaan S_x_w İadelerle ilgili var,kumasla ilgili var. Bilemiyorum sanırım gidip bakmak daha iyi modelleri beğeniyorum ama kumasina guvenemedim acikcasi