Bebeğim altı aylık oldu ama doğduğundan beri sürekli geceleri uyanıyor artık o kadar sıklaşmaya başladı ki saat başı ya da kırk dakikada bir kalkıyor artık gece olsun istemiyorum o kadar Yorgun’um ki
yaptığım hatalar sayesinde alıştı da normale çeviremiyorum
yatarak emmek istiyor kucağımda emzirince kendini geri atıyor sürekli yanında olmamı istiyor odadan çıkınca uyanıyor hiç uyku düzenimiz yok internette araştırdım reflü olabilir yatarak emmekten kaynaklı sık uyanma ağlama olabilir diyor
benim gibi olan bi çare bulan var Mı artık hasta olucaz anne baba çocuk olarak 😭