Kızlar 1 aylık aşı dan sonra böyle oldu 5 dk uyyyor uyanıyor resmen kabusa döndü hiç birşey yapamadığım gibi belim kopuyor artık ilk gün calpol verdim yarım çay kaşığı çok huzursuzdu durmadan ağlıyordu ama 3 gün oldu hala aynı ya resmen oturup bende ağlıcam artık kucak istiyor bide kucağa gelince rahatlıyor ama akşama kadar böyle napıcam bilmiyorum hala ağrısı mı var acaba ama ilk ay aşısı ağrı yapmaz dedi hemşire yaparsa da huzursuz olursa calpol ver dedi ama yok sürekli uyanık