sedamanavoglu Merhaba arkadaslar 14 aylık bebehim diş cıkarma döneminde. Cok pisik oluyor ve suan cogu seyi denedm gecmedi 4 gündür. Ne yapabilirm. Aşagıdaki seyleri denedm Bepantol pisik kremi sudokrem travazol kantoron yagı zeytinyagı(kızdırıp sogutulmuş)
Arenn sedamanavoglu hamazinc kullanıyorum ben dr umuz önermişti eczaneden alıyoruz uygunda bir krem her bez de sürüyorum arada kızarıyor hemen geçiyor desitinde iyi geliyor mor olanı
Gmzz89 Sudocrem ve hametan karıştırın ve her bez değiştirmede mutlaka ılık suyla yıkayın sabun sürmeyin ıslak mendil kullanmayın bezi sık değiştirin emin olun kısa zamanda geçicek ama bunları hep düzenli yapın