Herkese hayırlı iftarlar arkadaşlar. Benim bir sorum olacaktı. Ben geçen hafta pazartesi ameliyat oldum. Aksilik ya ameliyat olduğum gün adet gördüm. Şimdi ameliyat olalı 10 gün oluyor. Ağrılarım dindi ilaçlarım bitti. Adetim de bitti. Oruç tutmak istiyorum ama gusül abdesti almam lazım. Dikişlerim daha alınmadı su değmesi yasak. Banyo yapmam yasak. Ben şimdi nasıl gusüllenicem. 😪