Gecekusu Nigdeli_51 ar ve thickenner diye var canim. Ar mama kendiliginden hem mama hem koyulastirici oluyo yani suyu kat calkala. Thickener anne sutunden sonra, kullandigi mamaya ve ek gidalara konulabilen sadece koyulastirici.
OlgaArslan Nigdeli_51 ar mama reflüsü olan bebeklere kullanılır. Bide ac mama var sanırsam o da kolik yani gaz sancısı olan bebeklerde kullanılıyomuş
Gecekusu Nigdeli_51 ar ve thickener reflusu yani kusmasi olan bebeklere kullaniliyo. Daha baska gazi olanlar icin vs. Diye cok cesitli mamalar var.
ozlemguzel [bilinmeyen] ben aptamil ar kullandım canım hiç kabız olmadı, her bebek farklı oluyor, genelleme yapılması doğru olmaz
Nigdeli_51 Bana doktorum falan bişey demedi de nasıl anlıyacaz farkını ben doğdu doğalı mama veriyorum ilk 2 defa aptamil içti ama o çok gaz yaptı sonra bebelac gold aldım bunda da oluyor gazi ama aptamil kadar değil ek gıda ya geçmek için sabırsızlanıyorum