Uffsananebeslk Serpill96 Ben 2,5 litre asla içemiyorum. Çok sıcak günlerde bile içemedim içebilene bravo. 1,5 litre üstü gitmiyor. Sabah sade nescafe içiyorum öğlen türk kahvesi içiyorum bunlardan sıra gelmiyor anca 1,5 içiyorum
S_x_w Serpill96 bir dönem özel spor dersi almıştım..hani hep dayatılır ya en az 2.5-3 litre su için diye..benim hocam buna hep kızardı🤭😅 her bünyenin su ihtiyacı aynı değildir dersi..ve söyle açıklamıştı.. çişiniz🙈 gün içinde açık berrak sarı ise içtiğiniz su miktarı size yeterli..koyu sarı ise az içiyorsunuz..çok çok açık sarı ise (hatta beyaza yakın) fazla su içiyorsunuz..buna göre kendinizi ayarlayın 🙃