Nazlibebegim ben de kafayı yiyeceğim benimki de 3,5 aylık, meme artı biberonla mama veriyorum, tam sütümü arttırdım mamayı azalttım derken ki onun için de çok uğrastım, birden emmemeye başladı, bi huzursuzluk, iştahsızlık, ağlama krizleri, sebepsi uyumama, kucaktan yere koyduğun an alarm ötmüş gibi bağır çağır ağlama krizine giriyor, hepsiyle başa çıkarım ama emmiyor emmiyor emmiyor, psikolojim bozulacak beni emmeyi bırakacak diye çok korkuyorum