Kızlar bebeğim 4 ay 11 günlük iki üç güne kadar çok güzel emerdi kilosu boyu gayet iyi sadece anne sütü alıyor ama bi kaç gündür memeye koyduğum an çığlık kıyamet yatarak falan biraz emiyor ama eskisi gibi değil doymadığı içinde sürekli ağlıyor🤦 bu gün sadece 3 bez değiştirdim ondada kaka yaptığı için çiş az vardı normalde 5 den fazla çişli bez değişirdim gün içinde kendi kafama göre mamaya başlamalımıyım yoksa dokotra gidip danışmalımıyım🙏