Sevoinci Bebeğim iki aylık çok gazlı yüzüstü yatırmak istiyorum ama elleri aşağıda mı yoksa başının iki yanında mı olmalı bilemiyorum başını düz tutmak istiyor bide gömmek istiyor normal mi acaba burnuna bir şeylerin değmesinden hoşlanan bi bebek
Linabuse1002 Sevoinci 2 aylık benım bebeğim üz üstü yatırıyorum ellerini kafasının ıkı yanına katıyorum ve burnunun agzının açık olduğuna sureklı bakıyorum
Jsjshsh Sevoinci yüz üstü eller kafa yanında kafası ya tam sağ ya tam sol olacak burun delikleri açık olacak benimki de gazlı bir bebekti doğduğundan beri yüz üstü yatıyor saat sınırı olmadan 6.5 aylık olduk hala daha yüz üstü yatar tüm gece ama doktor önerisi 3-4 aylıktan sonra yüz üstü yatırın ( boğulma tehlikesine karşı başka bir sebebi yok) yanınızda iken istediğiniz kadar yatırabilirsiniz
kuzeyinannesi2023 Ben de şurada bekleyeyim, erken sanıyorum yüz üstü için ama tecrübeleri öğrenelim :) biz de 10 gün sonra 3 aylık olacağız
Linabuse1002 Sevoinci faydası oluyor canım sürekli kafasını ayaklarını kıpırdatmak için ugrasıyor o sırada gazını cıkarıyor