Merhaba anneler, benim kızım 8 aylik. Yürütecin zararlı olduğunu duyduğum için yürütec almayı düşünmüyorum. Yürüme arkadaşı yürümeyi gerçekten destekliyor mu gerekli bir ürün mü sizce? Açikcasi boşuna para da vermek istemiyorum. Gerekli ise kullanıp memnun kaldığınız markaları yazarsanız çok mutlu olurum 🌹