Kızlar normal doğum yaptım 36 gün oldu ilk gebeligimdi. Dış dikişlerim geçti sadece iç dikişlerim daha tam anlamıyla geçmemiş gibi arada yanma batma kaşıntı vs oluyor. Ama asıl sormak istediğim aynadan bakınca vajinam çok genişlemiş gibi görünüyor yani resmen içini görebiliyorum böyle aynadan bakınca eşimle ilişkiye girmeye bile çekiniyorum bu şekilde, normal mi ya bu şekilde olması toparlar mi eski şekline döner mi yoksa hep böyle mi kalır lütfen bilgisi olan söyleyebilir mi çok moralimi bozuyor bu durum