Benim doğumun spinal sezaryen olarak gerçekleşti. Neredeyse 2 ay olacak ve bana bıraktığı ve asla geçmeyen şey bel tutulması. Eğildim yerden kalkamıyorum. Kızımın üstünü ayakta değiştiremiyorum hep oturarak yapıyorum. Belim ayaktayken eğildiğim yerde kalıyor. Ben sezaryen yüzünden olduğunu düşünüyorum. Benim gibi olan var mı? Varsa geçiyor mu resmen yarım kaldım geçmiyor