asudeyaman1 Benim oğlum 7 aylık oldu hipp 2 kullanıyorum 2 numaraya geçtiğimizden beri hiç doymuyor,başına gelen var mı,neden olabilir?
Ezgimstf asudeyaman1 evet canım bende hep onu kullanıyorum iyi bir mama Benim bebeğime en iyi hipp geldi ama çok doyurucu olmuyor başka mama yaramadığı için değiştiremiyorumda
AyseAlyamm asudeyaman1 hippte nişasta olmadığı için bebekler çabuk sindiriyor canım . 3 te nişasta var . Benim kızım 3 saate bir iciyodu şimdi içmiyor gündüzleri gece yatarken içiyor 10 ay 24 gunluguz
Esmaky asudeyaman1 bende kullnyorm ama boyle sorn yasmdm ek gida veriyormsnz her bebek bir degil tabi
AyseAlyamm kamer12 bende öyle duydum canım ama bizim burada migros e bebek joker eczaneler hepsi satıyor anlamadım yani
AyseAlyamm kamer12 hipp Combiotic kabız kolik bebekler için canım iceriginde probiyotik ve prebiyotik olduğu için kabız yapmaz pek biz smadan geçtik mahvolmustu kızım hipp te hepsi bitti
ozlemguzel ben gıda mühendisi bir anneyim, herşeyden önce iyi bir mamada nişasta olmaz, sadece anne sütünde bulunan laktoz olur. hippin mamasında nşişasta var ve bu doğru değil
Muhendisella_ ozlemguzel combiotik 1ve 2 de yok diye biliyorum. Ve toplatılan ürün hipp in baska bir ürünü
ozlemsenel Değiştirin o zaman başka mama verin artık küçük değil sonuçta, aptamil veriyorum ben onu tavsiye edebilirim çok memnunuz biz
ozlemsenel [bilinmeyen] 3 numarasında var. Organik olanın da hem 2 hem 3 numarasında... Ne olursa olsun yakıştıramıyorum ben ya, en pahalı mamalardan birisin yani yakışmıyor...
hanifedog [bilinmeyen] anne sütünde nişasta yok ama doyurucu. normal içerikten daha doyurucu olması iyi bir şey değil hele de nişastayla doyması hiç iyi değil. sırf bu yüzden hipp vermedim doktorumuz da nişastalı mama önermedi. yüzde yüz laktoz olması lazım karbonhidratının ki anne sütüne yakın olsun
AyseAlyamm hanifedog 3 numarada çoğu mama kendini bozuyor zaten pirinç unu nisasta maltodekstirin ve yüksek kolza yağı içeriyor neredeyse masum içerik kalmıyor yani nişasta bana çok korkunç gelmedi bebeğime bı ara zayıf demeleri yüzünden mamayı değiştirmek istedim doktorumuz mama değiştirmeyi de sağlıklı bulmuyor . Smadan Hippe geçmiştik zaten
Guldas Evet canım hipp doyurucu bir mama değil saat başı acıktırıyor. birde kabızlık yaptı benim bebeğime. Mamayı değiştirdim.
tcmedine [bilinmeyen] hiç denemedim bu markayı canım aptamil içiyor bizimkiler numara geçişlerinde hiç sıkıntı yaşamadık.