3 yaşında 2 aylık bugün tuvalet eğitimine başladık sabah kalktığında hemen tuvalete getirdim tuvalete yaptı sonrasında bir saat en fazla da bir saat 40 dakika aralarla altına yaptı ama altına yapmadan 5 dakika önce her seferinde getirmiştim tuvalete bekledim ama tuvalete yapmadı 5 dakika sonra altına yaptı acaba hazır mı değil ya da bu süreç normal mi