Bebeğim yarın 6 aylık olacak. Destekli oturtmaya çalışıyorum ama birkaç dakika oturduktan sonra mızmızlanmaya ve ağlamaya başlıyor. Oturmak istemiyor ve kendini öne doğru eğiyor yani dik durmak istemiyor. Oturması için şuan erken mi, sizde de böyle bir durum var mı? Bu arada gelişiminde hiç bir sorun yok kucakta falan gayet dik durabilen ellerini vs. aktif kullanabilen çok hareketli bir bebek.