Çocuğum 2.5 yaşını geçti , oldu olası iştahsızlık problemi var, Argivit focus ve ocean balık yağı kullanıyordum (buradan araştırip, doktora danışıp aldım) ilk başlarda çok faydasını gördük ama son bı kaç gündür hiç fayda etmemeye başladı. Çocuğum yine eski istahsizligina döndü, kizlar gerçekten iştah açar dediğiniz takviyeler var mı ya da uyguladığıniz seyler her şeye açığım.