Doktorlar ve hemşireler her beslenme sonrasında bebeğin gazını çıkarmam gerektiğini söylediler. Söyledikleri gibi her emzirmeden sonra bebeğimi omzuna alıp gazını çıkarmaya çalışıyorum ancak gaz çıkana kadar bebeğim uyanıyor huysuzlaniyor. Sonra tekrar meme veriyorum tekrar uyuyor sonra yine gazını çıkarmaya çalışıyorum yine uyanıyor. Böyle bir kısır döngüye giriyorum. Cevremdekiler de çocuğu huzursuz ediyorsun uykusunu bölüyorsun, onun için uyumak gaz çıkarmaktan daha önemli, gazı olursa ağlar o zaman çıkarırsın diyorlar. Sizin fikriniz nedir deneyimli annelerim?