Kızım 2 aylık doğduğundan beri sürekli dilini çıkarıyor bazen az sadece ucunu bazen komple dilini dışarı çıkarıyor dilini dışarda tutmuyor ama sürekli dil çıkarıyor doktora sormayı unuttum ama normal mi yoksa başka bişey mi var kafama takılıyor yaşayan bilgisi olan var mı acaba beni strese sokuyor bu durum