Akbasinci Kızlar bebeğim 15 günlük yüzünde sivilce gibi bezeler var bunlar nasıl geçer internete baktım fakat birşey bulamadım doğal bir yöntem bilen varmı yada nasıl geçer süt miliası yazıyor internette 🤷🏻♀️
Burcu22 Akbasinci 4.ayına doğru benimkiler geçti canım hatta kafasında bile vardı her yeni doğamda oluyor çoğunlukla
Gzdarvn Kendi kendine geçer bizde de olmuştu doktorumuz yenidoğan sivilceleri dedi sivilce GB demi ? Kendi kendine geçer bizim kendiğilinden geçti 🥰 bence dokunmayın
Fatma-asya Benim bebeğim de 16 günlük aynı sorun bizde de var 40ı çıkana kadar geçer dediler olabiliyormuş normalmiş ben de görünce takıyorum kafama 😑
Akbasinci Teşekkürler kızlar ya sinirim bozuluyor gören çok öpmüşssünüz çok öpmüşsünüz falan az öpün çocuğumu hiç yüzünden öpmedim 🤷🏻♀️