Blairss bu gece ilk mama 12 içti. Sonra 5’te uyandı. Ve 1 saat salladım uyumadı. Su verdim ama malesef olmadı. Zaten 7 gibi uyanıyor uykusunu alamayacak diye az mama yaptım. Çok zor uykuya geçti. Mamayı verdiğimde karnı gurulduyordu. Siz zorluk yaşadınız mı? Acaba erken mi diye düşündüm yavaş yavaş mı bıraksak.