Brnz Herkese merhaba,oğlum 4,5 aylık beşiğine yakında sığmayacak,yatak arayışı içerisindeyim Kraft ın North modelini kullanan var mı? Park yataklar kullanışlı mı ?
[silindi] Brnz Kraftın murphy modelini aldım daha yeni memnun kalmazsam diye basit bi model seçmiştim dönencesi falan yok. Şu an memnunum ama 4 aylık bebeğim döne döne yayıla yayıla yatıyor içinde keşke daha önce alsaymışım dedim.