Koclu belki memede uyumak istedigndendir. emzik tutuyorsa geceleri bir kaç saat emzikle oyalasan iyice acıkınca tam verimli emer eger sütün varsa mamayı hiç tavsiyr etmem ama gercekten az ise düşük çlçülerde mama vermemi öneririm. nacizane bir tavsiyemde aptamil mama kullanma onun yerine baybgoat yada goldengoat öneririmbayb goat yerli üretim aptamil yahudi malı iceriğine pek güvenilmiyor isviçrede yaşıyorum ben orada bile pek aptamili önermiyorlar.