asilbabymom Selam anneler bebeğim 1 ayını doldurdu. 15 günden itibaren biz Ocean kullanıyoruz 400 IU ben günde bir fıs veriyorum sizler nasıl kullanıyorsunuz? Aya göre damla sayısını çoğaltan varmı?
CaninannesiCemre asilbabymom biz şu an 3 ay 8 günlüğüz 3 damla olarak başladık hala öyle devam ediyoruz:) ama oğlum tadını hiç sevmiyor ağzından çıkarmaya çalışıyor hep :(
Aslicamm asilbabymom merhabalar, ilk yıl 400 ünite yaşından sonra 600 üniteye cikiliyo o yüzden yaşına kadar bir fis sıkmaya devam edebilirsiniz
Feyzanne asilbabymom bir yıl boyunca 3 damla yani 1 fıs olmalı diye biliyorum. Ama benim kızımın gelişimi önden gidiyordu doktor 4 damla 5 damlaya cıkardı 1 yaştan önce yani aralıklarla. 1 yasından sonra 6 damlada yani 2 fısta sabitlendik şu an. 15 aylık.